تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تور دبی

اگر توردبی را انتخاب کرده ای شک نداشته باشید که یکی از مهیج ترین تورهای جهان را در برنامه های سفر خود دارید. دبی یکی از کلان شهرهاست که سالانه میلون ها گردشگر را به خود جذب می کند و همین امر تور دبی را بسیار مهیج تر می کند.
 در سال 2007 این شهر یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان بود به طوری که رتبۀ هشتم جهانی را از نظر جذب توریست به خود اختصاص داده بود. با تور دبی شما به یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری جهان وارد خواهید شد؛ این شهر با دارا بودن 70 مرکز خرید، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه می باشد. حتی برگترین مرکز خرید جهان در این شهر زیبا قرار دارد.

 تنوع جاذبه های دبی چنان گسترده است که احتمالا بدون برنامه ریزی نمی توانید تور دبی را سر وقت تمام کنید. رستوران های بسیار شیک، سالن های اسکی بسیار هیجان انگیز، پارک های آبی بی نظیر، آسمان خراش های بلند، بیابان گردی، سواحل زیبا و شفاف همه و همه زیبایی هایی هستند که تور دبی را برای شما خاطره انگیز می کنند. اگر تور دبی را انتخاب کردید و به این شهر سفر کردید حتما از برج خلیفه که بلندترین آسمان خراش جهان است دیدن کنید. ارتفاع این آسمان خراش 8/829 متر است که تقریبا دو برابر برج میلاد است.

 در تور دبی از فواره موزیکال آبی دوبی که در جهان بی نظیر است حتما دیدن کنید. این فواره نوعی رقص آب با موسیقی است و آب را تا ارتفاع 50 طبقه به هوا می فرستد که از فاصله بیست مایلی قابل مشاهده است. در تور دبی سری به رستوران المحاره نیز بزنید و تجربه سرو غذا را در یکی از بهترین رستوران های جهان و در آکواریومی بی نظیر داشته باشید


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تور مشهد

اگر در پی آن هستید تا سفری داخلی را انتخاب کنید، تور مشهد می تواند از گزینه هایی باشد که شانس بالایی برای انتخاب شدن دارد. تور مشهد نه تنها شما را به یکی از مراکز مذهبی ایران رهنمون می شود که شما را به قلب تاریخ غنی خراسان نیز می کشاند. در تور مشهد می توانید دامنۀ وسیعی از فرهنگ و هنر و طبیعت را مقصد گردشگری خود قرار دهید و از آنها لذت ببرید.
 تور مشهد از جمله تورهای گردشگری است که به دلیل تنوع زیاد، احساسی از خستگی بر شما سنگینی نخواهد کرد؛ به دلیل وجود بارگاه امام رضا هر ساله گردشگران زیادی تور مشهد را انتخاب می کنند. اگر تور مشهد را برای سفر انتخاب کرده اید پس باید کیسۀ پول خود را بر دارید؛ این شهر مرکز بازارهای لوکس و کلاسیک است که به احتمال زیاد نمی توانید رد مقابل خرید از این مراکز مقاومت کنید. مراکزی خریدی که در تور مشهد به احتمال یاد شما را به سوی می کشانند عبارتند از: بازار رضا، بازار فردوسی مشهد، مجتمع تجاری و تفریحی آسمان مشهد، مجتمع تجاری وصال شیراز، مرکز تجاری ویلاژ توریست مشهد، بازار بین المللی سپاد مشهد و ... .

یکی از مراکز گردشگری ای که می توانید در تور مشهد از آن دیدن کنید، روستای باستانی پاژ است. این روستا در پانزده کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد قرار دارد و زادگاه حکیم ابولقاسم فردوسی می باشد. این روستا متشکل از دو بخش باستانی و مسکونی است که در مجاورت هم قرار دارند.

 آرامگاه فردوسی نیز در این منطقه است. سعی کنید در تور مشهد وقتی برای رفتن به درۀ هفت حوض هم بگذارید؛ این منطقۀ دیدنی در فاصلۀ هفت کیلومتری مشهد و در کوه های خلج قرار دارد. در این منطقه هفت حوض طبیعی پشت سر هم قرار دارند که با با آب های بالادست تغذیه می شوند و محیطی بکر خلق کرده اند. برخی دیگر از مناطقی که در تور مشهد می توانید در مورد رفتن بدانجا بیندیشید عبارتند از: باغ گیاه شناسی مشهد، باغ وحش وکیل آباد، موزه آرامگاه نادری و... می باشد.

تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تور کیش

اگر چند گزینه برای سفر داخلی پیش روی خود دارید و تورکیش یکی از آنهاست، توصیه ما آن است که آن را از دست ندهید. با انتخاب تور کیش و سفر به این جزیرۀ زیبا، شک نکنید که به نگین خلیج فارس قدم خواهید گذاشت. سواحل این جزیرۀ رؤیایی چنان زیبا، زلال و شفاف هستند که صحنه ای از بهشت را پیش روی شما ترسیم خواهند کرد. تور کیش در تمام فصول سال می تواند جذابیت و هیجان یک جزیرۀ رؤیایی را به شما عرضه کند. از جمله مناظر زیبا و امکان تفریحی که می توانید در تور کیش تجربه کنید عبارتند از: پارک ساحلی، پارک پرندگان، پارک دلفین ها، پارک آهوان، اسکلۀ تفریحی، سواحل ماسه ای و ده ها مرکز تفریحی و تجاری دیگر می باشند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

اگر اهل ورزش هستید، تور کیش می تواند فرصت مناسبی برای شما باشد؛ جاده کرانه که دور تا دور کیش کشیده شده است و هفتاد کیلومتر طول دارد محل مناسبی برای دوچرخه سواری است. مجموعۀ المپیک که خود انواع زمین های والیبال، استخر، فوتبال، تنیس، بستکبال، اسکواش و ... را در بردارد می تواند جذابیت های تور کیش را برای شما دو چندان کند.

 اگر به ماهیگیری علاقه دارید، می توانید در تورکیش آن را تجربه کنید؛ این امر خصوصا در سواحل غربی و جنوبی به شما حسی از هیجان و لذت می دهد، نا گفته نماند که غذای لذیذی نیز عاید شما خواهد شد. وجود سواحل مرجانی در کیش سبب شده است تا آب سواحل کیش از شفاف ترین آب های ساحلی در جهان باشند.

تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تور باکو

در تورباکو یکی از سفرهایی را تجربه خواهید کرد که کمترین درد سر را برای شما دارد. ارمغانی که تور باکو به طور خاص برای شسما دارد این است که شما ترکیبی از معماری و ساخت و ساز آسیایی و اروپایی را در آن خواهید دید. آسمان خراش های غول پیکر آسیایی و سنگفرش های زیبای اروپایی قطعا در تور باکو شما را خیره خواهند کرد.


 اگر به تماشای بناهای تاریخی و آثار کهن باستانی علاقه مند هستید، تردید نکنید که تور باکو می تواند بهترین فرصت را برای شما فراهم کند. اگر فکر می کنید که خوش خوراک هستید، به هیچ وجه تور باکو را فراموش نکنید؛ این شهر جایی است که می توانید طعم کباب و آش آذری را بچشید. در تور آذربایجان سری به میدان فانتین نیز بزنید؛ جایی که موسیقی آذری روحتان را نوازش می کند. 


تجربۀ سواحل غربی دریای خزر و پارک های ساحلی زیبا و برنامه های متعدد هنری ، از دیگر جاذبه هایی است که تور باکو را برای شما لذت بخش خواهد کرد. برج های شعله از دیگر چشم اندازهای انسانی است که در تور باکو خصوصا در شب ها دیدگان شما را می ربایند. این برج ها در شب ها نمایی شعله گونه به خود می گیرند. شهر قدیم باکو از دیگر جاهایی است که در تور باکو آن را تجربه خواهید کرد.


 این قسمت قلب تاریخی باکو است و ریشه در قرن دوازده میلادی دارد. برج دختر از دیگر بناهای تاریخی ای است که می توانید در تور باکو گذری بر آن داشته باشید. دیگر مناطق زیبا و تاریخی که می توانید در تور باکو تجربه کنید عبارتند از: قصر شیروان شاه، پارک مفاخر، بلوار ساحلی، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، موزه فرش آذربایجان و ده ها مکان گردشگری دیگر.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

تور مالزی

تور مالزی قطعا می تواند در لیست مهیج ترین سفرهایی باشد که در طول عمر خود تجربه کرده اید. زمانی که پا را به خاک مالزی می گذارید انتظار داشته باشید تا چهره ای از کهن ترین تا مدرن ترین صحنه ها را در پیش روی خود ببینید.

 در تور مالزی از یکسو با کهن ترین جنگل ها مواجه می شوید که با قدمتی صد و سی میلیون ساله شما را به کهن ترین اعصار حیات می برند، و از سوی دیگر آسمان خراش هایی را در مقابل خود می بینید که مدرن ترین تکنولوژی ها را به رخ شما می کشند. تور مالزی به شما این فرصت را می دهد تا احساس کنید بخش بزرگی از آسیا را تجربه کرده اید؛ این کشور را تمام آسیا یا truly Asia می خوانند که آمیخته ای از فرهنگ چینی، هندی، مالیایی و سایر مناطق را در خود جای داده است.



تورمالزی را در صورتی انتخاب کنید که از بارش های طولانی استوایی و تابستان های بی پایان خسته نمی شوید؛ این سرزمین سرشار است از آبشارهای زیبا و جنگلهای انبوه با غارهایی چند میلیون ساله. در تور مالزی با چنان تنوعی از حیات حیوانی و گیاهی و فرهنگ انسانی مواجه خواهید شد که در کمتر جایی آن را تجربه خواهید کرد. سازه های انسانی اعم از معابد باستانی یا آکواریوم ها، موزه ها و آسمان خراش های مدرن از جاذبه های دست ساز بشر هستند که توصیه می شود در تور مالزی زمانی ویژه ای را در برنامه خود برای آنها داشته باشید.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل: