تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تور دبی

اگر توردبی را انتخاب کرده ای شک نداشته باشید که یکی از مهیج ترین تورهای جهان را در برنامه های سفر خود دارید. دبی یکی از کلان شهرهاست که سالانه میلون ها گردشگر را به خود جذب می کند و همین امر تور دبی را بسیار مهیج تر می کند.
 در سال 2007 این شهر یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان بود به طوری که رتبۀ هشتم جهانی را از نظر جذب توریست به خود اختصاص داده بود. با تور دبی شما به یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری جهان وارد خواهید شد؛ این شهر با دارا بودن 70 مرکز خرید، بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه می باشد. حتی برگترین مرکز خرید جهان در این شهر زیبا قرار دارد.

 تنوع جاذبه های دبی چنان گسترده است که احتمالا بدون برنامه ریزی نمی توانید تور دبی را سر وقت تمام کنید. رستوران های بسیار شیک، سالن های اسکی بسیار هیجان انگیز، پارک های آبی بی نظیر، آسمان خراش های بلند، بیابان گردی، سواحل زیبا و شفاف همه و همه زیبایی هایی هستند که تور دبی را برای شما خاطره انگیز می کنند. اگر تور دبی را انتخاب کردید و به این شهر سفر کردید حتما از برج خلیفه که بلندترین آسمان خراش جهان است دیدن کنید. ارتفاع این آسمان خراش 8/829 متر است که تقریبا دو برابر برج میلاد است.

 در تور دبی از فواره موزیکال آبی دوبی که در جهان بی نظیر است حتما دیدن کنید. این فواره نوعی رقص آب با موسیقی است و آب را تا ارتفاع 50 طبقه به هوا می فرستد که از فاصله بیست مایلی قابل مشاهده است. در تور دبی سری به رستوران المحاره نیز بزنید و تجربه سرو غذا را در یکی از بهترین رستوران های جهان و در آکواریومی بی نظیر داشته باشید


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.