تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تور کیش

اگر چند گزینه برای سفر داخلی پیش روی خود دارید و تورکیش یکی از آنهاست، توصیه ما آن است که آن را از دست ندهید. با انتخاب تور کیش و سفر به این جزیرۀ زیبا، شک نکنید که به نگین خلیج فارس قدم خواهید گذاشت. سواحل این جزیرۀ رؤیایی چنان زیبا، زلال و شفاف هستند که صحنه ای از بهشت را پیش روی شما ترسیم خواهند کرد. تور کیش در تمام فصول سال می تواند جذابیت و هیجان یک جزیرۀ رؤیایی را به شما عرضه کند. از جمله مناظر زیبا و امکان تفریحی که می توانید در تور کیش تجربه کنید عبارتند از: پارک ساحلی، پارک پرندگان، پارک دلفین ها، پارک آهوان، اسکلۀ تفریحی، سواحل ماسه ای و ده ها مرکز تفریحی و تجاری دیگر می باشند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

اگر اهل ورزش هستید، تور کیش می تواند فرصت مناسبی برای شما باشد؛ جاده کرانه که دور تا دور کیش کشیده شده است و هفتاد کیلومتر طول دارد محل مناسبی برای دوچرخه سواری است. مجموعۀ المپیک که خود انواع زمین های والیبال، استخر، فوتبال، تنیس، بستکبال، اسکواش و ... را در بردارد می تواند جذابیت های تور کیش را برای شما دو چندان کند.

 اگر به ماهیگیری علاقه دارید، می توانید در تورکیش آن را تجربه کنید؛ این امر خصوصا در سواحل غربی و جنوبی به شما حسی از هیجان و لذت می دهد، نا گفته نماند که غذای لذیذی نیز عاید شما خواهد شد. وجود سواحل مرجانی در کیش سبب شده است تا آب سواحل کیش از شفاف ترین آب های ساحلی در جهان باشند.

تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.