تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین مکان های گردشگری و تور های رهسپاران

تور مالزی

تور مالزی قطعا می تواند در لیست مهیج ترین سفرهایی باشد که در طول عمر خود تجربه کرده اید. زمانی که پا را به خاک مالزی می گذارید انتظار داشته باشید تا چهره ای از کهن ترین تا مدرن ترین صحنه ها را در پیش روی خود ببینید.

 در تور مالزی از یکسو با کهن ترین جنگل ها مواجه می شوید که با قدمتی صد و سی میلیون ساله شما را به کهن ترین اعصار حیات می برند، و از سوی دیگر آسمان خراش هایی را در مقابل خود می بینید که مدرن ترین تکنولوژی ها را به رخ شما می کشند. تور مالزی به شما این فرصت را می دهد تا احساس کنید بخش بزرگی از آسیا را تجربه کرده اید؛ این کشور را تمام آسیا یا truly Asia می خوانند که آمیخته ای از فرهنگ چینی، هندی، مالیایی و سایر مناطق را در خود جای داده است.



تورمالزی را در صورتی انتخاب کنید که از بارش های طولانی استوایی و تابستان های بی پایان خسته نمی شوید؛ این سرزمین سرشار است از آبشارهای زیبا و جنگلهای انبوه با غارهایی چند میلیون ساله. در تور مالزی با چنان تنوعی از حیات حیوانی و گیاهی و فرهنگ انسانی مواجه خواهید شد که در کمتر جایی آن را تجربه خواهید کرد. سازه های انسانی اعم از معابد باستانی یا آکواریوم ها، موزه ها و آسمان خراش های مدرن از جاذبه های دست ساز بشر هستند که توصیه می شود در تور مالزی زمانی ویژه ای را در برنامه خود برای آنها داشته باشید.


تورهای داخلی و خارجی ما در مجموعه رهسپاران شامل:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.